У пошуках відбиття - Пільний світ

У пошуках відбиття - Пільний світ.

Коли йде дощ, знайти відбивання не складає труднощів, але, коли ви відчуваєте скрип придорожній пилюці на зубах і її характерний присмак, то, пошук відбиття стає непростим завданням.

Отже, я йшов по курній, об'їзній дорозі уздовж запорошених зборів за якими ховалися пилові складські споруди з непроникними для світла пиловими вікнами.

Я хотів прискорити свій крок і минути швидше це місце, коли. раптом, хмари розсіялися і сонячне світло вдарив в жахливого вигляду вікно, яке важко назвати вікном в жахливій цегляній кладці станемо будівлі за колючим дротом.

У цей момент я побачив відбивання дерев в каламутному склі.

DSC09454.JPG

Я встиг зробити кілька фотознімків перш ніж кіно закінчилося.

DSC09455.JPG

Налетіли хмари та вікно, знову, стало матовим, позбавленим життя.

DSC09456.JPG

Приємного перегляду і читання, друзі!

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency