У пошуках відбиття - Нумо покатаймось на хмарах!

У пошуках відбиття - Нумо покатаймось на хмарах!

Хочете прокотитися на хмарах?

Встрибуйте на хмару, яке вам приглянулось та тримайтеся міцніше, вони у мене, дуже жваві та спритні!

DSC09367.JPG

Величезне прохання, не годувати хмари хлібом, він закисає в воді, вода стає каламутною через бактеріального спалаху і хмари починають хандрити, бліднути та зникають зовсім.

Але, ви можете взяти з собою трохи опалого листя і розкидати їх слідом за собою під час запаморочливі перегони в небесах.

DSC09369.JPG

Звичайно, це не білокрилі конячки, це привід для жарту і це, дуже яскраві відбиття хмар у невеликій калюжі на краю дороги.

DSC09368.JPG

Приємного перегляду і читання, друзі!

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency