Хобі вітру

Хобі вітру.

Коли людина хоче нашкодити дереву, часто, його, шанобливо називають лісорубом, теслею, столяром, творчою людиною, з яким потрібно виплеснути свою креативність на шматок деревини.

Але, коли прокидається творча жилка у вітру, все це називають природним катаклізмом, погодним лихом, буяння стихії ... прикро,

Ми мало чого знаємо про нашу планету, і не виключена. що їй, іноді буває нудно, або, вона хоче похвалитися своїм умінням творити красу.

Подивіться на ці шедевральні лінії зламу гілки дерева, вони прекрасні!

DSC09362.JPG

Звичайно, тут немає натовпу зівак, які хочуть побачити цю красу.

DSC09358.JPG

Але, зате, знайшовся якийсь дроворуб, який вирішив привласнити собі авторське право на цей шедевр і зрізав залишки гілки бензопилою.

Вітер так сильно хотів, що б його творчість оцінили ....

DSC09360.JPG

Приємного перегляду і читання, друзі!

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency