Город без клопоту

Город без клопоту.

Город без клопоту - так люблять називати багато авторів свої відео про розвиток власного городнього хазяйства.

DSC07045.JPG

Скажу чесно, я часто зависаю на таких відео оглядах, намагаючись набратися досвіду в городництві.

DSC07046 (1).JPG

Але іноді все те, що можна там почерпнути, суперечливо воює з тим, що я іноді бачу навколо.

Вам будуть розповідати про добрива, за кислотно-лужний баланс про мікроелементи, які необхідно вносити в ґрунт для отримання результату, але, коли я бачу дерева, що ростуть на підвіконнях звичайної поліклініки, я розумію, що світ влаштований простіше, ніж нас вчать.

Так, ці розбиті вікна, знаходяться на висоті від п'ятого поверху і вище, звичайної, Української поліклініки.

Сюрреалістично, чи не так?

DSC07042.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency