Фотосюрреалізм - Яскраві сни

Фотосюрреалізм - Яскраві сни.

Якщо фантазувати, то фантазувати до кінця! Тут повинен бути смайлик.

Одного разу, я вирішив помістити зграйку рибок дискус блакитний алмаз на небесний фон, в якому парять різнокольорові кулі.

У молодих дискус грайливий характер. вони подібні маленьким дітям, довірливі та смішні.

Але, якщо вже я відпустив їх на повітряну прогулянку, то можу сюрреалізм цього моменту злегка посилити та перетворити дискус в невідомих мешканців синього неба, схожих на риб. яких не існує.

З упевненістю можу сказати, що ні в одному енциклопедичному довіднику з іхтіології, ви не знайдете подібних риб, а це означає, що я на вірному шляху, адже сюрреалізм повинен бути сюрреалізмом, а не легким відтінком реальності).

2019-07-24-14-29-33.png

Знаєте, дивлячись назад, я розумію, що моє ставлення до створення картин було саме по собі сюрреалістично, в плані того, що мої помилки щодо готовності цих картин, це, також, свого роду сюрреалізм.

На цьому фотознімку ви можете побачити початок, або попередню версію картини, яка, можливо, буде ще допрацьовуватися.

2019-07-24-14-29-33.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency