Фотосюрреалізм - Врата телепорту

Фотосюрреалізм - Врата телепорту.

Напевно, кожен з нас, одного разу мріяв про вчинення подорожей в будь-яку точку космосу, зробивши, всього один крок, ф'ють ... і ти вже там).

Я не перший і не останній, хто намагається зобразити такий пристрій.

Я побачив його в старому, занедбаному парку з дуже поганою атмосферою, якої не хочеться дихати, парк не хочеться бачити і його відвідувачів.

Скажімо так, місце це дуже похмуре, і ви можете пробігти через парк днем).

Цей парк створювався як архітектурний комплекс, але, після розпаду СРСР фінансування вичерпалося і все прийшло в занепад.

Один арковий міст дав мені думка про телепорт і те, яким він може виглядати, звичайно, у фантазіях.

2019-07-19-09-20-24 (1).png

Ви можете порівняти стару версію картини та те, якою вона стала сьогодні, і, я думаю, що це не межа, можна придумати щось ще.

Скажу чесно, рік тому, коли я створив першу версію, вона мені здавалася завершеною, але, людям властиво помилятися. іноді, просто, не вистачає сміливість зробити довгий штрих.

2019-07-19-09-20-24.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency