Фотосюрреалізм - Пелюстки змін

Фотосюрреалізм - Пелюстки змін.

Іноді, так хочеться зробити ковток чистого повітря і починаєш думати про прогулянку по лісі, хоча, досить відкрити кватирку і зітхнути глибше.

Так і з фотознімками іноді досить зробити пару рухів, розгорнути фотознімок і трохи деформувати зображення, що б воно стало подібно такому ковточку чистого повітря.

2019-07-11-16-46-37 (1).png

Я не знаю чому, але пару минулих років, я дуже часто робив фотознімки вертикального розташування.

Дивно, я не можу цього дати пояснення, можливо, мені так подобалося, але, сьогодні, я вирішив це змінити та черговий фотознімки знайшов новий вид.

Пелюстки цієї квітки, подібна символу змін, нового погляду на старі речі, зміна світогляду і нове, або вдосконалене хобі.

2019-07-11-16-47-59.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency