Фотосюрреалізм - Павук і муха

Фотосюрреалізм - Павук і муха.

Як правил, ми дивимося на павука і муху, як мисливця і жертву, але, як знати, можливо, і у світі тварин стрімко відбуваються зміни правил гри, як у світі людей, і, тепер, павуки, це гостинні господарі місцевих парків розваг готелів для мух, котрі не можуть поїхати у відпустку туди, куди їм хочеться, без наявності паспорта про вакцинацію.

Або, тепер, павуки відкрили новомодні лікувальні салони, де, за прийнятну на їх погляд ціною, вони продають мухам, бабусям і дідусям лікувальні подушки та матраци, занурюють їх у лікувальний сон, умовляючи привести в салон нових мух і за це, вони отримають подушки безплатно, або, за зниженою ціною.

2019-08-30-15-28-49.png

Така, кумедна інтерпретація прийшла до мене, коли я подивився на фотознімок порожній павутині, що висіла на міському водоканалі.

Трохи маніпуляцій і картинка змінилася.

Я малодосвідчений художник і редактор фотознімків, але картинка вийшла дуже реалістичною.

12019-08-30-15-28-49.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency