Фотосюрреалізм - На всіх вітрилах!

Фотосюрреалізм - На всіх вітрилах!

Якщо рухатися вперед, то, на всіх вітрилах!

Я не знаю, наскільки вистачить мого запалу, але, взявшись за редагування моїх старих фотознімків я не можу зупинитися.

На жаль, я знаю, що з часом, я перейду на щось інше, так бувало вже не раз, Вулик дає привід для розширення свого кругозору і для освоєння нових навичок.

Хочу представити вам чергову роботу під назвою "На всіх вітрилах".

Ви бачите бригантину, яка мчить назустріч сонцю, напевно, це буде тривати, поки не настане штиль, як я вже сказав.

Я не прагнув до точності деталей, невелика абстракція, це те, що я хотів бачити на цьому полотні, або фотознімку, як завгодно.

1DSC06441 (1).png

Для редагування я використовував фотознімок зроблений з мого балкона під час заходу сонця.

Того вечора був чудовий, золотий захід сонця, він не міг не залишити після себе бажання щось з цим зробити, спробувати видавити з тюбика трохи креативності та фантазій.

1DSC06441.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency