Фотосюрреалізм - моя нова іграшка

Фотосюрреалізм - моя нова іграшка.

Все, що нас оточує створив Бог ідеальним, що не вимагає чогось ще, будь-то штрихів, але, і сни, так само, дає нам Творець.

Наші сни можуть бути настільки сюрреалістичні, що залишається лише дивуватися, де народжуються ці персонажі й предмети.

Сюрреалістичні картини та літературні твори, це матеріалізація снів і фантазій, які ми не в змозі контролювати, вони приходять і йдуть.

Мені завжди подобалося пофантазувати та, пару днів назад, я приступив до роботи над фотознімками та фотоколажами, які я зробив раніше, але, я завжди відчував, що в них є більше потенціалу, ніж я бачу.

Я почав працювати з формами та текстурами, в результаті, картини почали перетворюватися.

Іноді, досить було зробити пару, трійку дій, що б отримати цікаві результати.

Це мене так захопило, що важко зупинитися, одна картина змінює іншу і є почуття, що немає межі для цієї, гри що захоплює.

Ці квіти льону, стали більш таємничими.

Вони мені нагадують морських мешканців.

2019-08-11-08-17-32.png

Нижче, ви бачите першоджерело, точніше, злегка відредаговане першоджерело, де редагуванню піддалися лише світло і тіні.

2019-08-11-08-17-32.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency