Фотосюрреалізм - Міражі боліт - Мандрівник у часі

Фотосюрреалізм - Міражі боліт - Мандрівник у часі.

Морозний ранок, сніг рипів під підошвами черевиків, які попискували як миша, через тріщини в поліуретановій підошві.

Мої старання не порушувати тиші, були марні.

Так, під легку музику я вступив на територію боліт, оперізують північну частину міста.

По дорозі, я нікого не зустрів, і не дивно, кому захочеться о четвертій годині ранку покинути теплу постіль і зануритися щипати шкіру мороз.

Напевно, ніч комфортніша для таких прогулянок ніж ранній ранок, коли мозок не знає який сигнал подати очному нерву, на розпізнавання темряви, або світла.

Але, що робити, я поставив собі за мету сфотографувати куріпок, які вранці гуляють по безкрайніх пустками.

Спотикаючись на болотних купинах, поступово, я добрався до берега струмка, який мені потрібно було форсувати.

Я вже збирався розбігтися і пригнуть, але, десь, на рівні спинного мозку я відчув чиюсь присутність. я нікого не бачив, переді мною був лише очерет і інший бур'ян, через який було видно зачаток висхідного сонця.

Я зупинився, дістав фотоапарат і не розуміючи, кого я фотографую зробив кілька фотознімків.

Клацання фотоапарата нікого не налякали, як і раніше, я бачив лише безкраї болота.

В той день я не знайшов куріпок. Так у мене накопичилося безліч пейзажних фотознімків боліт, але я вважав, що того ранку не вдалося на славу.

Але, через два роки, сьогодні, я побачив того, кого не побачив тоді.

Торфовища боліт зберігають в собі пам'ять далеких часів і тих, хто колись, давно, розгулював по ньому, не боячись бути побаченим, адже вони, не знали собі рівних по силі.

Мені залишилося лише зробити кілька рухів курсором мишки, що б міраж боліт ожив і показав мені того, хто нагадав мені про себе в той морозний ранок.

Не буду стверджувати, що це диплодок, або стегозавр, не має значення, нехай це буде лише моя фантазія.

DSC08505 (1) (3).png

Як ви можете побачити, оригінальну фотографію був зіпсований червоними плямами, які, як виявилося, додали моїй картині фарб.

DSC08505.JPG

Коли я вів курсор, мені здавалося, що він сам біжить вперед і мені не склало труднощів зобразити того, хто завжди там був.

DSC08505.png

Тут ми бачимо що небо отримало рожеві відтінки.

DSC08505 (1) (1).png

Залишилося трохи підсвітити голову динозавра і сформувати дерево.

Якщо ви побачили птеродактиля, ви дуже уважні).

DSC08505 (1) (2).png

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency