Фотосюрреалізм - Ізоляція

Фотосюрреалізм - Ізоляція.

Ізоляція, вона подібна до замерзлого світу, який перетворився в крижану брилу.

Слово свобода перетворилося, або стало таким, яким воно було завжди, фікцією, крижинка, яку видавали за діамант.

Ми замкнуті у квартирах і в містах, на нас можуть дивитися як на прокажених, напевно, скоро. на тих хто не зробив щеплення почнуть вішати дзвіночки.

Чи не виключена, що дзвіночки будуть продовжать дзвеніти навіть тоді, коли на нашій планеті не залишиться вакцинованих.

Але, поки, я чую дзвін льоду, я бачу мертвих птахів, які гинуть через незрозумілі причини, і невідомо, чи душитиме за ними люди, я бачу, що людям обмежили доступ до ліків, нас хочуть заморозити, так, чи інакше, планету, до чогось, або для когось готують.

2020-11-04-12-46-55.png

Цікаво те, що на крижаній поверхні фотознімку чітко видно житловий будинок, але, його там немає, цей фотознімок зробив на болотах, де немає будівель.

Що б це побачити, треба було перевернути оригінальну фотографію догори ногами.

2020-11-04-12-46-55.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency