Фотосюрреалізм - Думки про минуле

Фотосюрреалізм - Думки про минуле.

Як правило, думки про минуле, це, щось тепле, добре, зі смаком маминих пирогів і емоціями від Дня Народження, коли тобі подарували перший велосипед.

Такі речі не забуваються.

Майбутнє, вкрите туманом і ми не можемо в нього зазирнути, а мрії, мало матеріальні.

Цікаво, згадує чи своє дитинство шпак? Той час, коли він був надійно захований за затишній шкаралупі яйця, через яку проникало тепло його мами.

Напевно, він не дивиться в минуле, а насолоджується сьогоднішнім днем ​​і з радістю дивиться в майбутнє, є чому повчитися.

2019-07-20-09-33-12 (1) (1).png

Цю сюрреалістичну картину я створив з раніше, відредагованого фотознімка, який, на той момент, я вважав завершеним. але, це лише тому, що я не можу заглянути в майбутнє, а живу минулим.

2019-07-20-09-33-12.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency