Фотосюрреалізм - Байдужість

Фотосюрреалізм - Байдужість.

На цій сюрреалістичної роботі я зобразив байдужість, таким, яким я його бачу.

Це, не просто байдужість, це, байдужість дітям.

По суті, якщо батьки не створюють умови для довірчих відносин зі своїми дітьми, вони віддають їх вулиці, де вони знаходять, кому вилити свою душу і це, не завжди хороша компанія.

Місце, де був зроблений оригінальну фотографію, погане місце, де часто збираються діти та підлітки, які не можуть розповісти своїм батькам про свої проблеми, вони шукають їх рішення, але не знаходять.

Наша байдужість, це пожирач дитячих душ, якого ви бачите на картині.

2020-10-04-16-04-28.png

Можна по різному дивитися на вуличне мистецтво в таких місцях, і, якщо, ви бачите лише мистецтво, то, подумайте про те, що, можливо, це крик вашої дитини про допомогу, в той час, коли ми зайняті читанням цього поста.

2020-10-04-16-04-28.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency