Фотосюрреалізм - Автостопом в День Незалежності

Фотосюрреалізм - Автостопом в День Незалежності.

Вітаю вас, друзі!

Хочу представити вам чергову роботу, яка вдає із себе відредагований фотознімок.

Деякі фотознімки, можуть здатися безперспективними, в них немає чогось головного і другорядного, там, все, другорядне).

Іноді, хочеться видалити такий фотознімок і звільнити вільний простір на комп'ютері.

Багато разів, я зупиняв себе.

Перш ніж ви побачите оригінальну фотографію, пару слів про ідеї, яку я проілюстрував на цій картині під назвою "Автостопом в День Незалежності".

Ви бачите сюжет, схожий на момент атаки кораблів прибульців в кінострічці День незалежності, але, корабель, його форма, інша, я згадав інший, схожий фільм, комедію "Автостопом по галактиці".

Отже, момент трагічний, але. я впевнений, що ніхто з людей не постраждав. всі вони помчали автостопом з атакованого ворогами міста.

Щасливий кінець.

Для перегляду деталей збільште фотознімок.

1DSC06420 (1).png

Цей фотознімок зроблений в той же день, що і фотознімок-основа для картини "На всіх вітрилах!", Який ви можете побачити в попередньому, моєму пості.

Як ви можете помітити на цьому фотознімку, сюжетна частина тут кульгає).

DSC06420.JPG

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency