Фотоабстракціонізм - Престол дракона

Фотоабстракціонізм - Престол дракона.

У кожного, поважає себе дракона, повинен бути золотий престол, або, як мінімум, чертог, звідки він робить свої набіги.

Це повинно бути піднесене місце, звідки він може спостерігати за світом і вибирати собі новий об'єкт для полювання.

Самим підступним драконом на нашій планеті, є бабка, англійська назва якої, підтверджує мої слова, адже ця назва перекладається як летючий дракон.

2019-08-12-07-03-25.png

У мене був фотознімок жовтої бабки, який я вважав не найвдалішим.

Сьогодні, я вирішив невдачу перетворити в щось, схоже на перемогу і трохи попрацював над фотознімком, який змінився.

Я б сказав, що є щось, що утримує погляд на цій золотій конструкції в яку я перетворив висохлі квіти.

2019-08-12-07-03-25.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency