Фотоабстракціонізм - Ловці снів

Фотоабстракціонізм - Ловці снів.

Ви помічали, що іноді хороші, солодкі, смачні сни, кудись пропадають, а на їх місце приходить щось, неприємне, навіть, страшне ...?

Створюється враження, що, коли ми налаштовуємо себе на позитивні емоції під час сну, ми як би закидаємо вудку в море, де мешкають як золоті рибки, приносячи позитивні емоції, так і злісні, підступні, хижі та стрімкі монстри, які хочуть зіпсувати вам сон і настрій.

Хочу представити вам нове життя моєї старої картини, на подібну тему.

s2019-07-24-07-54-54 (3).png

Я сфотографував двох величезних сомів пангасіуса в акваріумі та помістив їх під навіс київської станції метрополітену.

Сьогодні, прийшов час, використовуючи все це, створити щось, нове.

s2019-07-24-07-54-54.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency