Емоції Рівненського зоопарку — В гостях в антилопи гну - Одинокий філософ

Емоції Рівненського зоопарку — В гостях в антилопи гну - Одинокий філософ.

Тварини, у яких дуже розвинений стадний інстинкт, не знають як користуватися свободою, коли вони залишаються на самоті.

Щось подібне я спостерігав коли дивився на антилопу гну, яка сумувала у своєму загоні.

Їх, було кілька, але, це, не галасливий табун, який стуком своїх копит порушує тишу савани.

Їй було явно, сумно і нудно.

DSC05470.JPG

Можливо, жаркий день робив свою справу, але для жителя африканських рівнин сонце не може стати приводом для нудьги.

Антилопа лежала на землі й, можливо, вона філософствувала про сенс життя, згадувала ті дні, коли вона вибирала між крокодилом і колодою, між життям і смертю, але, то, була справжня свобода.

DSC05472.JPG

Філософ, це бранець своїх думок, навіть тоді, коли він розвиває свою думку нескінченно.

DSC05473.JPG

Далі буде!

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency