Емоції Рівненського зоопарку — В гостях у капуцина - Ніч в музеї

Емоції Рівненського зоопарку — В гостях у капуцина - Ніч в музеї.

Коли ми підійшли до вольєра, в якому живе капуцин, то, перш за все, я сховав ключі від квартири, як то кажуть - хто попереджений, той захищений).

Так, фільм "Ніч в музеї" трохи зіпсував репутацію цього, милому суті, але це не позбавило нас від гарного настрою.

Капуцин не звертав на нас уваги та займався своїми, дуже важливими справами, а ми згадували кумедні моменти з кінофільму, пов'язані з цим героєм.

DSC01478.JPG

Іноді, капуцин ставав сумним, але, ймовірно, він хотів приспати нашу пильність.

2019-08-16-16-27-35.jpg

Я думаю, що при повторному відвідуванні зоопарку міста Рівне, мені потрібно буде більше часу провести біля капуцина і зробити більше фотознімків.

DSC01479.JPG

Далі буде!

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency