Два сподівання

Два сподівання.

Вітаю вас друзі!

Два фінали, два сподівання ... я не планував, що два моїх пости будуть слідувати темі порівняння якихось предметів, почуттів, понять, так вийшло.

Я переглядав свій фотоархів і мій погляд зупинився на двох фотознімках, які ви побачите нижче.

Погляд зупинився, а думки побігли вперед. Я не хотів їх зупиняти, замість цього, я побіг слідом за ними, кажуть, що пробіжка може бути корисною.

Отже, я побачив два символу сподівання. Один з них, це хрест, символ безлічі поколінь, хто надіється на Бога і символ нового часу, для тих, хто покладає свої надії на оперативність мобільного зв'язку і швидкість інтернету.

І ті, і ті, сподіваються, але, як буває болісно, ​​коли пропадає інтернет, а тобі потрібно щось, важливе, зробити, наприклад, опублікувати пост в Hive ...

DSC09344.JPG
Знайоме почуття?


Це смішно, адже набагато страшніше, перестати почувати присутність Бога у своєму житті, але, на дахах будинків не з'являються нові хрести, немає, навколо, як гриби після дощу, виростають нові антени.

DSC09345.JPG
Ви відчували це?


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

У вас є можливість почати свій, власний шлях в Hive! Sign up free here!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency