Два фінали

Два фінали.

Вітаю вас друзі!

Перетинаючи міський парк я побачив одну картину, яка змусила мене зупинитися, дістати з сумки фотоапарат і зробити кілька фотознімків.

Мою увагу привернув старий пень, який трохи височів над трав'янистої галявини оточеній деревами.

Цей пень гарний, навіть, можна забути, що його, природний стан інше, що шлях цього дерева обірвався, воно стало поживою для гнилі, і різних грибів і грибків.

Так, навіть кінець, фінал все, може бути красивим, так влаштована природа.

DSC09126.JPG
Вам не здається, що з нього зараз вилізуть гноми?


Але, те, що створює людина, приходячи в непридатність, виглядає безглуздо і сумно.

На цьому фотознімку ви бачите ще один пень, але це пень сталевого, ліхтарного стовпа, він сірий і сумовитий.

DSC09129.JPG
Наводить це на роздуми?


Життя і смерть ... ми мало що знаємо про другий, пень виглядає як основа нового життя.

DSC09130.JPG
Печаль, невірне слово, напевно. мудрість Творця в цій картині.


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

У вас є можливість почати свій, власний шлях в Hive! Sign up free here!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency