Мантра

Повiтряна тривога, перейди до Таганрога,
до Москви та Курська, Самари та Іркутська,
Смоленська та Тамбова, Ульяновська та Пскова.
I в Курган, і в Магадан і в далекий Тегеран.

Автор мантри Vitaliy Kharchuk.

Отже. Схоже на понеділок не варто планувати нічого серйозного. Може нам варто зробити понеділок вихідним, а суботу наприклад робочою? Бо рашистські обстріли щопонеділка явно спрямовані на те, щоб завдати максимальної шкоди на прийдешній тиждень.



Фейсбук і Ґуґл фото підсовують спогади. Чим лише я не займалась у цей день! Святкувала Хеловін у напівтемному і холодному Ботанічному саду, пересаджувала фіалки, смажила шашлики, навіть помідори запліднювала 😆 Ну а шо, виявиллсь, що вони в мене не самозапильні, подруга порадила потикати дитячим пензликом для малювання у суцвіття, і це спрацювало! В листопаді їли свої чудо-помідори.

А цьогоріч я думаю, що включити, бойлер чи телевізор чи ноутбук, і радію, що не доведеться проти ночі йти в бювет по воду. Я сьогодні згадала страшносказатиякі__роки, коли я знала, як у відрі води повністю помитись.😂 Ой, буде що розказати колись дітям і внукам.

Але все пізнається в порінянні. Де небудь у звільненому Лимані, чи в окопах посеред степу нема і того. А через рік ми може вже й забудем, як все прораховували і економили. І це буде добре!

Кожного дня я дякую нашим ПВО, і всім хлопцям із ЗСУ за все, що вони роблять: знешкоджують ракети чи зрадників. Дякую комунальникам, людям, яких ніхто ніколи не помічав! Дякую у щоденних молитвах всім, хто допомагає і наближає. Способів є безліч, і кожен вибрав свій. Отак ми і переможемо! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency