Ремонт мультиварки \ Multicooker repair

Нічого нема досконалого. Навіть в часи штучного інтелекту. Особливо це стосується побутової техніки. Якщо інженери щось корисне придумали, то потрібно, щоб користувач такої техніки не лінувався як мінімум прочитати інструкцію по користуванню нею. Я дивуюсь, що моя мультиварка не вийшла з ладу відразу, як я почав нею користуватись. Інструкцію я звичайно не читав, бо думав, що цей прилад сам знає як варити, пекти, сушити, смажити. Так воно спочатку і було, тому я ще більше впевнився в інтелекті цього приладу. Але, якби я раніше прочитав інструкцію, то знав би, що треба слідкувати за температурою і вміти правильно вибирати режими роботи. Поломка ніби не складна,вийшли з ладу термозапобіжники, але багато часу пішло на розбирання, пошук несправності, замовлення запчастин, очікування їх доставки, зворотнє збирання. Мені вдалось самостійно все відремонтувати, до того ж я вже вивчив інструкцію, тому надіюсь, що мультиварка більше не буде доставляти зайвого клопоту.

Nothing is perfect. Even in the age of artificial intelligence. This especially applies to household appliances. If the engineers came up with something useful, then the user of such equipment should not be too lazy to at least read the instructions for using it. I'm surprised my slow cooker didn't fail as soon as I started using it. Of course, I did not read the instructions, because I thought that this device itself knew how to cook, bake, dry, and fry. That's how it was at first, so I became even more confident in the intelligence of this device. But, if I had read the instructions earlier, I would have known that it is necessary to monitor the temperature and be able to correctly choose the operating modes. The breakdown seems to be not difficult, the thermal fuses failed, but a lot of time was spent on disassembly, finding the fault, ordering spare parts, waiting for their delivery, and reassembling. I managed to repair everything myself, besides, I have already studied the instructions, so I hope that the multicooker will no longer cause unnecessary trouble.

IMG_20230316_092306.jpg

IMG_20230316_103342.jpg

IMG_20230316_104614.jpg

IMG_20230322_173106.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now