• Мій перший день на HIVE 🧐

hive_andrea.boji_iu6542.jpg

Всім привіт, друзі! :)

Радий вітати всіх тутешніх наших і не тільки!)

Про Хайв дізнався від друзів, ось і вирішив спробувати!

Це мій коротесенький, дебютний пост.
Я тут новачок і це практично мій перший день на цій платформі!) Насправді здається третій, але перший, бо нарешті з постом, який повинен був бути ще три дні тому, але не вийшло, бо я поставив пару лайків і це зжерло всю мою тутешню батарейку, про яку я не мав уявлення! 😅

Нарешті заряд поповнився і тепер я можу щось опублікувати!)

В перші ж хвилини на Хайві я знайшов нашу спільноту Team Ukraine і приєднався, тут і хотів опублікувати свій перший пост, серед своїх!)

В планах, звісно - рости та розвиватися, бути активним, підтримувати наших і просто добре проводити час, бо негативу у нас зараз і так по саму горлянку.
Треба якось відволікатися! А кожна цікава справа добре перемикає мозок. Тому рух, рух і ще раз рух! :) Тілом, розумом і душею!)


Ну і звісно коротко про себе!
Мене звати Андрій. Зараз, в вільний час, люблю клепати NFT і готувати, що мабуть і стане основою для мого контенту тут, принаймні на найближчий час, а там подивимось!)

Я з міста-героя Суми! Де наразі і перебуваю!
Зараз у нас більш менш спокійна ситуація, хоча що буде далі нікому невідомо. Хотілося б вірити, що той перший місяць в блокаді під обстрілами та авіабомбардуваннями - це найгірше, що було! Сподіваюсь так воно й буде, але тим не менш, готові до всього! Це війна...


Дякую за увагу! :)

Всім сил та найскорішої перемоги!

Peace ✌️

hive_ukraine_01.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency