(UA) #18 - Щотижневий челенж від @teamukraine - "autumnmood" - Як я справляюся з осінньою депресією


Це слово, схоже на мокрого збоченця, насправді означає любитель дощу і похмурої погоди. Той хто за мокрі ноги листя на асфальті, а не за пальми і Каліфорнію.

І я теж, з тих ще вампірів, у яких голова болить від однієї фрази "сьогодні сонячна погода" і не хочеться вилазити з тихої затишної труни, точніше, ковдри.
image.png

Тому чекала осінь.
Але потім подумала, що це чистої води випендрьож.

По-перше, тому що зараз модно бути депресивно-витонченою натурою, загорнутою в картатий шарф з синіми щиколотками і ознаками ревматизму.

По-друге, тому що осінь в листопаді дешевше, ніж літо в листопаді.

Депресія, втома і лінь, відсутність мотивації, безпричинна туга - класичний, офіційний осінній коктейль. Можна нити, пити, не просихаючи і всім підливати.

Але якщо мене запитають, що ж я люблю в осені, то ось мій топ-список:

🍁 Нескінченний чай. Літри чаю. І ось ці сім хвилин чайної прокрастинації двадцять п'ять разів на день

🍁 Сидіння з підігрівом холодним ввечері. Коли сидиш в авто, руки примерзли до керма, але "жопа горить" в буквальному сенсі

🍁 Черевики челсі. Купив десять років тому і носиш до дірок, і в бенкет і в світ, і трошки фешн

🍁 Кориця. Булки з корицею, пироги з корицею, хліб з корицею. Кориця просто? Ні, все ж булки це ключове

🍁 Холодні ноги і руки. Гарненько охолодити кінцівки і несподівано засунути їх під футболку найближчого теплокровного створіння зі словами "ой, обійми мене"

🍁 Гаррі Поттер. Не важливо, скільки тисяч разів ти його подивився. Восени все обнуляється і ти дивишся заново всі серії, з'їдаючи річну кількість сміттєвої їжі.
image.png


А сама осінь? Тільки коли сидиш вдома, в кріслі з ногами, їж попкорн, читаєш книгу, а по дахах шльопає осінь мокрими холодними ступнями з голими щиколотками.
Так - так, таку осінь я люблю.

А, ні, я вам набрехала. У цьому сезоні голі щиколотки вже не в моді. У моді шкарпетки.

Так що там ви не любите в осені?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency