Кольорові вітрила / Colored sails (Ua/En)

Привіт, друзі!
Вчора я знову була біля озера Санта Кроче, що знаходиться в горах біля міста Беллуно.
Тут в долині між гірськими масивами дмуть сильні вітри. Тому місце дуже сприятливе для розвитку водних видів спорту.

20210829_174117.jpg

І сьогодні я була вражена кількістю скейтбордистів, кайтбордистів.

Hi friends!
Yesterday I was again at Lake Santa Croce, located in the mountains near the city of Belluno.
Here in the valley, between the mountains, strong winds blow. Therefore, the place is very favorable for the development of water sports.
And today I was amazed by the number of skateboarders, kiteboarders.

20210829_173807.jpg

Вітер роздував паруси і хлопці на шаленій швидкості летіли по поверхні води! Мені передався їхній драйв, їх амоційне піднесення, радість і навіть ейфорія!

The wind blew the sails and the guys flew at breakneck speed on the surface of the water! I was given their drive, their emotional uplift, joy and even euphoria!

20210829_173454.jpg

20210829_173556.jpg

Вітрила, неначе крила величезних птахів літали під хмарами. Червоні, сині, жовті... В небі було кольорово! І на душі також!

Sails, like the wings of huge birds flew under the clouds. Red, blue, yellow ... The sky was colorful! And on the soul too!

20210829_173504.jpg

20210829_173301.jpg

20210829_173334.jpg

Сьогодні я була здивована, що в озері стало мало води. Там, де ми минулого разу плавали видно каміння.

Today I was surprised that there was not enough water in the lake. Where we swam last time you can see the stones.

20210829_164813.jpg

Вода була дуже холодна і я не зважилась на купання. Хвилі були потужні. Я ходила по кам'яному узбережжі і спостерігала за дійством.

The water was very cold and I did not dare to swim. The waves were powerful. I walked along the rocky shore and watched the action.

20210829_172950.jpg

Я побачила чоловіка, що налаштовував свій музичний інструмент для гри. Я спостерігала за ним. Коли він почав грати на хангу, саме так називається цей перкусійний інструмент, звук, підхоплений вітром полетів над озером. Чоловік був щасливий і відсторонений. Він жив музикою, звуками...

I saw a man tuning his musical instrument to play. I watched him. When he started playing on a steel drum, similar to a flying saucer in shape the sound picked up by the wind flying over the lake. The man was happy and estranged. He lived with music, sounds ...

20210829_173727.jpg
Я попросила дозволу щоб зробити фото.
I asked permission to take a photo.

Але всю ідилію мого перебування на озері Санта Кроче зіпсувала гроза, що стрімко наближалася. Хмари заступили сонце. Вітер став ще сильнішим. Треба було швидко збиратися додому.

But the whole idyll of my stay on Lake Santa Croce was ruined by a thunderstorm. She was rapidly approaching. Clouds replaced the sun. The wind became even stronger. We had to go home quickly.

20210829_174621.jpg

Човни рибалок погойдувалися на хвилях. Пішов холодний дощ з градом. Я з компанією заховалися в придорожньому кафе щоб випити кави і вина.

Fishermen's boats swayed on the waves. There was a cold rain with hail. My company and I hid in a roadside cafe to drink coffee and wine.

20210829_184012.jpg

20210804_190156.jpg

Враження незабутні! Кожного разу відкриваю для себе щось нове! Очікую наступної мандрівки щоб поділитися з вами моїми емоціями.

Impressions are unforgettable! Every time I discover something new! I look forward to the next trip to share my emotions with you.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency