This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Moj prvi posao i kako sam ga napustio 👷‍♂️ My first job and how I left it 👷‍♂️

Svako ima priču o tome kako je zapravo počeo, koji je to prvi posao koji je radio i naravno, retki su oni koji su te sreće da ostanu na istom radnom mestu do penzije. 👎 Moj prvi posao je bio nešto na principu moleraja, posao se radio na dnevnicu, odnosno na satnicu, dnevnica je otprilike iznosila oko 2 hiljade i radilo se 12 sati. 🕛 Uglavnom se radilo od 5h do 17h ili od 7h do 19h. 🆘

Everyone has a story about how they actually started, what was the first job they did, and of course, there are few who are lucky enough to stay at the same job until retirement. 👎 My first job was something on the principle of a painter, the work was done on a daily or hourly basis, the daily wage was approximately 2 thousand dinars (approximately 20e) and I worked 12 hours. 🕛 It was mostly done from 5 a.m. to 5 p.m. or from 7 a.m. to 7 p.m. 🆘

IMG_20230116_223132.jpg

IMG_20230116_223108.jpg

To je trajalo par meseci tako da se neću preterano zadržavati na tome, recimo da je moj prvi posao u nekoj firmi bio od kad sam počeo da radim u Institutu. 🏢 Radi se o Institutu za rudarstvo i metalurgiju. Kada čujete sam naziv firme pomislićete da se radi o nečemu ozbiljnom, državna firma je u pitanju ali nije toliko sjajna kao što zvuči na prvi pogled. 🙅‍♂️

That lasted for a few months, so I won't dwell on it too much, let's say that my first job in a company was when I started working at the Institute. 🏢 This is the Institute of Mining and Metallurgy. When you hear the name of the company, you will think that it is something serious, it is a state-owned company, but it is not as great as it sounds at first glance. 🙅‍♂️

IMG_20230116_225214.jpg

Firma se bavi obradom i analizom raznih vrsta uzoraka, počev od zemljišta, uglja, glina, raznih hladnih materijala, uzorkovanja bakra, raznih vrsta otpada, otpadnih voda, ulja... 🛢️🪨 Firma je u saradnji sa Ministarstvom tako da ujedno i radi inspekcijski nadzor i po hitnosti se izlazi na teren po prijavi. 📄☎️

The company deals with the processing and analysis of various types of samples, starting from soil, coal, clay, various cold materials, copper sampling, various types of waste, waste water, oil... supervision, and in case of urgency, goes out to the field upon application. 📄☎️

IMG_20230116_223229.jpg

IMG_20230116_223158.jpg

Posao je vrlo zanimljiv, bio sam zaposlen u toj firmi čitavih 18 meseci, počev od jula 2021 godine pa do decembra 2022. 🗓️ Na tom poslu sam upoznao mnogo dobrih ljudi, sa kojima sam i dan danas u kontaktu i družimo se. 👥 Posao kao posao nije težak, ima dosta bitnih stvari oko kojih je potrebno da se obrati pažnja da ne bi došlo do kontaminacije uzoraka. 🙅‍♂️

The job is very interesting, I was employed in that company for 18 months, starting from July 2021 and ending in December 2022. 🗓️ I met a lot of good people at that job, with whom I am still in contact and we hang out. 👥 Work as work is not difficult, there are a lot of important things that need to be paid attention to in order to avoid sample contamination. 🙅‍♂️

IMG_20230116_222643.jpg

U poslednjih par meseci sam obišao veći deo Srbije, putovao sam puno, jedina pozitivna strana svega toga je to što sam stekao nova poznanstva, novo znanje. 📖 Stekao sam neki osećaj što se tiče novca, zarade, isto tako i trošenja, cele te putanje od primanja plate do trošenja poslednjeg dinara da računa. 🤑

In the last few months, I visited most of Serbia, I traveled a lot, the only positive side of all that is that I gained new acquaintances, new knowledge. 📖 I gained some feeling regarding money, earnings, as well as spending, the whole path from receiving a salary to spending the last dinar to make it count. 🤑

IMG_20230116_222623.jpg

Posao nije bio loš, osim toga što je relativno bio slabo plaćen, a jako puno obaveza i odgovornosti nosi sa sobom, sama ta činjenica je bila razlog mog prestanka rada. 👋 Umedjuvremenu sam položio za kamion, trenutno sam u fazi traženja posla za vozača kamiona, tako da, poželite mi sreću, nadam se da ću uskoro naći nešto dovoljno dobro 🙏

The job was not bad, apart from the fact that it was relatively poorly paid and carried a lot of obligations and responsibilities, this fact alone was the reason for my termination. 👋 I recently applied for a truck, I'm currently in the process of looking for a job as a truck driver, so wish me luck, I hope I find something good enough soon 🙏

IMG_20230116_222503.jpg


Pozdrav od Lazara 👋

Greeting from Lazar 👋