Метелик

метелик 1.jpg

Вийшов я нещодавно надвір із хати, дивлюся метелик літає. Я почав за ним спостерігати, дивлюся він на бетонну плитку на подвір'ї. Я підійшов до метелика, він злетів у повітря, але далеко не полетів, приземлився неподалік.

Я повернувся в дім за фотоапаратом і вирішив сфотографувати метелика. Спочатку я фотографував його здалека, потім вирішив підійти ближче. Але метелик налякався і почав літати. Як тільки він сідав, я намагався зблизитись з ним, проте він довго близько мене не підпускав. Проте врешті-решт він втомився і таки сів на край бетонної плитки. Тут я його і "клацнув"!😄 Виявилося, що це метелик з родини соцевиків з красивим іменем адмірал. Ось таке було фотополювання на адмірала.

метелик 3.jpg

метелик 2.jpg

метелик 4.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency