Думки вголос, натхненні спекою

more 15 ава.jpg

Хух, від спеки плавляться мізки. Яка ж все таки людина слабка, адже комфортним для нас є мізерний температурний проміжок десь у градусів десять, приблизно від +15 С до +25 С (з деякими індивідуальними поправками). А на нашій планеті це доволі рідкісне явище і температура коливається від -90 С в Антарктиді до +50 С в долині смерті, що призводить до того, що людини стають потрібні додаткові застосунки для комфортного існування.

на морі 2.jpg

В спеку на думку, спадають, в першу чергу, кондиціонери (я подумав, що він мені б зараз дуже знадобився, бо кімната, де я зараз строчу ці рядки знаходиться з південної сторони і за день добряче нагрівається, але відкинув цю думку, бо боюся, що мене ще більше продує (мене сьогодні протягнуло, коли я намагався заклеїти надувний дитячий басейн і сховався від сонця в себе на будові, перед тим я добряче спотів, був мокрим добряче, що призвело до такого ось плачевного результату), схованки в затінку, добре теплоізольовані будинки, які не лише сприяють втраті тепла взимку, але й чудово захищають від спеки влітку.

Не додає мені бадьорості і відсутність нормального робочого місця, я змушений тримати ноутбук на колінах, через що тепло, яке виробляє ця обчислювальна техніка, добряче так мене гріє. Взимку це навіть приємно, коли від підлоги йде холод, але влітку це один із факторів роздратування, нарівні із набридливими мухами, які ж, до того, надзвичайно голосно дзижчать.

комахи 3.jpg

При цьому я усвідомлюю необхідність такої спеки, адже всю сирість, яка накопичилася в стінах та під підлогою старого будинку, можна прогнати лише так, принаймні на кілька місяців.

Насправді того літа як кіт наплакав, і вже восени до нас знову повернеться необхідність грітися, використовуючи для цього водяне опалення з газовими, електричними та твердопаливними котлами, каміни та печі та всілякі електричні вітродуйки - арсенал тут доволі багатий, шкода лиш, що все потребує палива чи енергії, які зовсім не дешеві і лише обростають новими тарифами.

Хотів тут трохи ще зайнятися улюбленою справою багатьох людей і понарікати тут на владу, яка зовсім охреніла, але згадав, що нарікати взагалі-то погано для здоров'я та карми, то й трохи притримав свій сердитий настрій, бо продутий правий бік начебто менше став боліти.

Одним словом, ось такий у мене "сердитий" фрірайт вийшов. Трохи спустив пару))) Дякую, всім хто дочитав до кінця, ви вчинили справжній подвиг 😉. Для бонусне фото чудового вечірнього неба 😊

shady house.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency