Осінні мрії та турботи

яблука біля хати 1.jpg

Приємно мріяти і уявляти про затишний сімейний куточок, коли об'єкт твоїх мрій поволі, але таки стає реальністю. Я завжди мріяла про свій власний дім, де житиме наша щаслива сім'я. Коли ми одружилися з чоловіком, то в нього на ділянці був залитий фундамент, і то наполовину. Я не буду детально описувати всі основні етапи будівництва, це вже робив мій чоловік тут. Просто хочу сказати, що осяжність планів надихає, хоча і дещо засмучує їх повільність.

Нещодавно я приїхала до чоловіка (бо в основному я з малим живу у бабусиному будинку в Яворові, а чоловік зазвичай приїжджає до нас на вихідні), щоб ми домовилися стосовно розміщення побутових приладів, світильників і розеток, а також меблів, бо все це має значення при прокладенні електричних дротів. Розставляти віртуальні меблі на кухні надзвичайно важко, доводиться дивитися багато схожих проектів, фото та відео, які я знаходжу в Інтернеті. Звичайно, найкраще було б замовити проект, але доводиться спрямовувати кошти на інше 🙁. Тому доводиться використовувати свою уяву на повну, а коли працює уява, то ти вже уявляєш не лише розташування, а й усі ті інші побутові дрібниці, які і складають наше життя. Я уявляю свою зручну кухню, із зручним робочим простором, там є кухонний острівець, посудомийна машина, а ще великий стіл у вітальні, яка займе еркер - все те, чого мені так бракує зараз.😩

Крім парадного входу, у нас буде ще один вихід, із вітальні (яка знаходитиметься в одному спільному просторі із кухнею) на терасу. Тераси ще немає, але дах над нею є. Так ось, навпроти тераси росте яблуня, яка зображена на фото. Ця яблуня цього року добряче вродила, через що яблучка виросли дрібними. Це чи не єдина яблуня в саду, яблука з якої ще не обірвали. Я зробила декілька фото і хочу провести ще біля неї таку собі сімейну фотосесію. А потім через декілька років, коли ми вже житимемо в будинку, порівняти ці фото. Ох, ці мрії...

яблука біля хати 3.jpg

яблука біля хати 2.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency