Морквяний пиріг з ароматом Різдва

photo_20201112_142955.jpg

Друзі, привіт! Давненько я не пекла чогось смачненького, але, гуляючи сторінками Інстаграму, натрапила на рецепт морквяного пирога львівської блогерки @kvitka.

Чому я так захопилась думкою його спекти? Бо років 8 тому, коли ми познайомились з @yetaras, ми любили відвідувати кафе "Старі мури" в центрі Львова. І саме там я вперше спробувала цей пиріг. Я не знала чи це саме цей перепис пирога, але я мусила це перевірити. Чомусь цей день закарбувався мені в серці якимось затишком і романтикою. Люблю моменти, які викликають посмішку.

Я навіть знайшла своє фото з цього дня 😊:

photo_20201112_143152.jpg

Але давайте повернемось до пирога.

Морквяний пиріг:

  • 4 курячих яйця (не з холодильника)
  • олія - 150 мілілітрів
  • натерта на тертці морква - 300 грам
  • родзинки - 100 грам
  • ще в оригінальному рецепті немає журавлини, але додала 50 грам цих сушених ягід, так смачніше 😄
  • 100 г горіхів (в мене були грецькі)
  • цедра одного апельсина,
  • пшенична мука - 200 грам
  • порошок до печива - 1 столова ложка
  • цукор - 200 грам
  • дрібка солі
  • кориця (трішки)

Для «глазурі»:

  • вершкове масло - 150 грам
  • м'який сир (маскарпоне, філадельфія, творожна маса польська, та навіть сметану, якщо хочете, можна використати) - 300 грам. Я зблендерувала домашній сир
  • цукрова пудра

Яйця збити виделкою, додати олії, збити, додати моркву, родзинки, горіхи, цедру апельсина і ретельно вимішати.

В іншу тарілку просіяти муку, додати цукор, корицю, розпушувач, сіль.
Рідкі складники додати до сухих, вимішати і вилити в форму, застелену пергаментом. Випікати при 180 градусах Цельсія (форма кругла, діаметром 20 см) приблизно годину - годину двадцять хвилин, це залежить від духовки, готовність тіста перевіряти дерев’яною паличкою.

Готовий пиріг остудити і покрити «глазур'ю». Для неї треба збити вершкове масло і сир з цукровою пудрою.

photo_20201112_144410.jpg

Цей пиріг мені дуже різдвяний, зрозуміти чому саме, ви зможете лише приготувавши його. Заплющіть очі і уявіть аромат апельсина, випічки, смак горіхів і з родзинок з теплим чаєм або молоком...

Ммм, чим не різдвяний дух. 😊

photo_20201112_144350.jpg

photo_20201112_144419.jpg

Підказка: ви можете його розрізати на кілька коржів і перемастити кремом всередині.

Смачного!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency