Мій відпочинок у Несебрі

несебр.jpg

Останнім часом я не маю змоги готувати якісь смаколики, так склалися обставини. Єдине, що дає мені можливість зробити мій малюк – це пригадувати літні сезони минулих років. Ви не подумайте, я не скаржуся, просто може хтось скучив за моїми фуд-постами 😉

Отож, сьогодні я хочу розповісти вам про свою першу відпустку за межами України, яку я провела з двома друзями. Це було в Болгарії, в містечку Несебр. Я поїхала в Несебр з подругою (чесно кажучи, просто хорошою знайомою) та її хлопцем. Я тоді ні з ким не зустрічалася, то ж вона вирішила просто допомогти мені розвіятися і запросила приєднатися до них. Я, не довго думаючи, приєдналася до них, про що ні крапельки не шкодую.

Несебр - дуже приємне для відпочинку місто, що має багату історію та архітектуру, єдиний мінус – юрби людей у курортний сезон(ну мінус не для всіх). Не зважаючи на це, Несебр підходить більше сімейним людям або тим, хто вже втомився від дискотек та тусовок, там немає активного життя.

В історичному центрі поширеним типом будівель є незвичайні старі будинки південного типу, де нижній поверх зроблений з каменю, а верхній з дерева, вони створюють неповторний колорит.

Зазвичай мешканці прикрашають свої вікна всілякими квітами, це дуже радує око. Деякі вулиці заасфальтовані, а інші вимощені старовинною бруківкою.

image.png

Старий Несебр - музей під відкритим небом. Місто вважається найбагатшим в Болгарії в плані архітектури середньовіччя. Символ Несебру - старий млин. Його можна побачити здалеку.

Вулиці постійно обдуває приємний вітер, оскільки місто стоїть на острові, то ж гуляти по ньому не так спекотно, як, наприклад, у Львові у літню спеку. А якщо вам набридло прогулюватись, ви можете заглянути в одне з численних кафе, поїсти і трохи відпочити. До речі, ми з друзями були приємно здивовані розміром страв у Несебрі, вони майже втричі більші, ніж у нас, іноді я навіть не могла доїсти власну порцію. Друзям було простіше, вони могли брати одну порцію на двох.

Далі буде… 😊

Сьогоднішню розповідь написано за мотивами цієї моєї статті.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency