"Хочу стати шахісткою"

PXL_20210331_102653957.MP.jpg

Чи любите ви шахи? Чи грали ви в шахи?

Так склалось, що моя донечка Даринка зацікавилась шахами. Зацікавилась вона після спільного перегляду недавно нашумілого міні-серіалу "Ферзевий гамбіт".
Мабуть, фільм її зацікавив тим, що там можна перемагати суперника, а у фільмі юній шахістці це вдавалось вельми легко. Помітила за донею непереборне бажання перемагати у всьому, а якщо перемога не у її руках, то або все було не чесно або потрібно змінити правила 😆 Вона одразу ж після фільму захотіла навчитись гри у шахи, але одразу так, щоб перемагати усіх)).

Ось прийшов час згадати мені свої вміння чи знання в цій грі. А навчав мене гри в шахи мій дідусь Геник (по батьковій лінії). Коли я була маленька, ми часто приходили в гості і дорослі після гостини влаштовувала настільні турніри чи то в шахи, чи то в карти. Ось там я і навчилась, спостерігаючи за ними, правилам. Потім пробувала зіграти з дідусем чи братом. Шахіст з мене такий собі. Бо зовсім недавно в партії з Дариною, вона поставила мені МАТ 😜.

Я завантажила додаток на телефоні, chess. І з підказками варіантів ходів, на диво, як ходять фігури, доня вивчила досить швидко. Потім вона грали кілька разів зі мною, з Тарасом і з моїм братом. Намагалась грати з Яремчиком. )))) Коли не знаходить суперника, то просто грається фігурами, мов ляльками, на шахівниці.

PXL_20210331_095325138.MP.jpg

PXL_20210329_150650912.PORTRAIT~3.jpg

Недавно вона вмовила мою бабусю з нею зіграти))) Баба відмовлялась, спираючись на те, що поняття немає як і що і до чого. Але Дарина була вперта і казала, що усе розкаже і навчить бабу.

Баба навіть перемогла в першій же партії ))) Як? Дуже просто. Дарина грала за себе і за бабу, але оскільки для баби це було вперше, то, на думку Даринки, їй треба було піддатись, бо інакше їй не буде цікаво. От така дитяча логіка.

IMG_20210207_133114.jpg

Але треба буде взнати, де в нашій місцевості є найближчий шаховий клуб і якщо доні це цікаво, то зайвим точно не буде.

Ось як перегляд фільму, може надихнути дитину 😄.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency