My small contribution to future programming /Мій маленький вклад у майбутнє програмування

My small contribution to future programming

Заставка3.png

I once went to QT designer, just to play with the elements and figure out what to do. I'm fine, I look at the objects that could be added, I learn something new about them.

Я одного разу зайшов в QT designer, просто щоб побавитись з елементами і придумати, чим себе зайняти. Мені добре, дивлюсь собі на об'єкти, які можна було б додати, дізнаюсь про них щось нове.

Screenshot_21.pngThen I decided to do something cool, the project is normal and there was nothing so cool there. I decided to practice my ability to write code for a window with buttons, so I kept it. I wanted to open the file and then noticed that this file has a .ui extension. I've compiled a .ui file before, but as always forgot about it, but also forgot how to turn it into a .py file. I had to go to YouTube again and look for the answer there.

Потім вирішив зробити щось прикольне, проект звичайний і нічого такого крутого там не було. Я вирішив потренувати своє вміння писати код для вікна з кнопками, тому зберіг. Хотів вже відкрити файл і тут помітив, що цей файл з розширенням .ui. Я вже колись компілював файл з розширенням .ui, але, як завжди про це забув, але також забув, як його перетворити у файл з розширенням .py. Прийшлось знову заходити в YouTube і шукати відповідь там.

While the search was going on, I had an idea to write a program that would do it on its own, without me. When I screened the command, I went to make the interface. After this step was successfully completed, I had to run the console and convert the file, which should convert the file from .ui to .py, to .py. And now I can finally write the code for my program.

Поки тривав пошук, у мене знайшлась ідея, написати програму, яка зробить це сама, без мене. Коли заскріншотив команду, я пішов робити інтерфейс. Після того, як цей пункт був успішно виконаний, прийшлось задіяти консоль і перетворити файл, який мав би конвертувати файл з .ui на .py, на .py. І тепер я нарешті зможу прописати код для своєї програми.

So to speak, the "first stage" ended in half an hour. All is well, already written the first 2 functions. And here began the hardest part. At first I thought how to organize all this (30 minutes), then I started writing the code of this function. I am like this: "Oh GOD, MY IDEA IS UNFINISHED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " I have abandoned these words since the beginning of the era of problems in my code. And then the apocalypse began: the code does not work, bugs eat the brain, I do not know what to do! I checked dozens of lessons on YouTube, nothing helped, I already thought that everything was lost, BUT HERE, I THOUGHT TO CHECK THE TRANSLATION OF ALL ERRORS ... So it helped me that I was furious and this type: "WELL, FIRST ARGUMENT , WHICH IS NECESSARY, I WILL REMOVE ALL ARGUMENTS IN GENERAL, SO THAT THEY DO NOT ARROGATE ". So I solved all the bugs (There was no need for a self argument).

Так сказати "Перша стадія" закінчилась за пів години. Все непогано, вже написав перші 2 функції. І тут почалась найтяжча частина. Спочатку я думав, як все це організувати (30 хв.), потім почав писати код цієї функції. Я такий собі: "О БОЖЕ, МОЯ ІДЕЯ НЕПЕРЕВЕРШЕНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Я відмовився від цих слів від початку ери проблем в моєму коді. І тут почався апокаліпсис: код не працює, баги їдять мозок, я не знаю, що робити! Перевірив десятки уроків у ютубі, нічого не допомагало, я вже думав, що все втрачено, НО ТУТ, Я ДОДУМАВСЯ ПЕРЕВІРИТИ ПЕРЕКЛАД ВСІХ ПОМИЛОК... Так це мені допомогло тим, що я взбісився і такий типу: "НУ РАЗ ПЕРШИЙ АРГУМЕНТ НЕ ТАКИЙ, ЯКИЙ ПОТРІБНО, ТО ВИДАЛЮ ВООБЩЕ ВСІ АРГУМЕНТИ, ЩОБ НЕ НАГЛІЛИ". Так я і вирішив всі баги (Там не потрібно було аргументу self).

Screenshot_22.png

Then I spent a little more time converting the type of variable (from string to list). After solving this problem, everything worked. And so my two-day work was brought to an end. Then I added pop-ups and that's it.

What and to whom is this program useful?

Beginners in PyQt5, Qt Designer, and lazy people like me😑.

The program is needed to convert files.

Why?

To add functions of course, because programs without functions are useless.

If it is clearer: the file.ui cannot be edited in the code editor, and by that to add functions in order to work with graphic interfaces.

Потім ще трошки багато потратив часу на конвертацію типу змінної (з string в list). Після вирішення і цієї проблеми все запрацювало. І так моя дводенна робота була доведена до крапки. Далі додав спливаючі вікна і на цьому закінчив.
Чим і кому корисна ця програма?
Новачкам в PyQt5, Qt Designer, і таким лентяям як я😑.
Програма потрібна щоб конвертувати файли.
Нащо?
Щоб додати функції звісно ж, бо програми без функцій нічим не корисні.
Якщо зрозуміліше: то файл.ui не можливо редагувати в кодовому редакторі, і тим самим додавати функції, для того щоб зробити роботу з графічними інтерфейсами.

Instruction:

Screenshot_12 (1).png

Screenshot_12 (2).png

Screenshot_12.png

Screenshot_13.png

Screenshot_14.png

Screenshot_15.png

Screenshot_16.png

Screenshot_17.png

Screenshot_18.png

Screenshot_19.png

Screenshot_20.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency