Зустріч через роки

Пригадалася одна подія. П'ять років тому моя подружка Світлана Костюкова збиралася їхати до Києва на співбесіду до роботодавців. І запропонувала поїхати з нею за компанію. Планувала вона добиратися на фурах. Тобто автостопом. То була авантюра ще та! Я ніколи так не їздила і мені було цікаво. Тож я погодилася. Ввечері ми пішли з нею на київську трасу і Світлана почала зупиняти машини. Одна таки нам зупинилась і водій сказав, що довезе нас до Житомира. Звідти ще однією фурою ми добралися до Києва.

IMG_20210310_231534.jpg

Столиця зустріла нас туманим холодом. Було дуже рано. Ми були змушені чекати поки буде їздити транспорт.
Коли я їхала до Києва то мала на меті побачитися з своїм давнім другом Ігором Павлишеним.
Він жив в Києві, а тато його був родом з Поникви Бродівського району. І на кожне літо батьки привозили його до бабусі.
Він відрізнявся від сільських хлопців. Стильний столичний пацан! В ньому був якийсь шарм. А ще футболіст який!

IMG_20210310_235124.jpg
Носив довге волосся, що розвівалося коли він бігав за м'ячем по футбольному полю. Звісно, всі дівчата і я в тому числі були тайно закохані в цього столичного красунчика. Пам'ятаю, що коли ми були в старших класах то ходили на роботу на колгоспний тік. Дівчата працювали коло очисних машин, а хлопці на розгрузці грузових машин. От Ігорко завжди їздив на машині. Подовжене волосся, червона футболка. Ніколи не забуду ці миті...

IMG_20210310_235156.jpg

Але життєві дороги розійшлися.
Через довгі роки ми знайшли одне одного в соціальних мережах. І наше дружнє спілкування триває досі. Веселий, завжди оптимістично налаштований. Приємно спілкуватися з такою людиною.

IMG_20210310_231548.jpg

І от я потелефонувала, що я в столиці і ми можемо побачитися. Ми не бачилися напевно років з 25. Останній раз він приїжджав до Поникви на весілля своєї племінниці.

IMG_20210310_231543.jpg

Ігор приїхав і ми всі троє пішли в кафе Львівські пляцки. Замовили собі штрудлі з смачними начинками, каву і прийнялися за розмову.

IMG_20210310_231603.jpg

Пригадували спільних друзів. Розповідали різні смішні випадки. Ділилися новинами з теперішнього життя. Було весело і цікаво.

IMG_20210310_231539.jpg

Коли зав'язалася наша дружба ми були ще дітьми. А тепер ми дорослі люди. Кожен з нас має свій багаж життя за плечима. Але в душі ми завжди діти. І щиро радіємо з того, що випала така нагода побачитися через довгі роки.

IMG_20210310_231559.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency