Вірш "В чому вбачаєш багатство своє"

Вірш "В чому вбачаєш багатство своє"

Без названия75_20210402182259.png

Привіт, Вулик!

Давно вже не ділилася з вами своїми роздумами у віршованій формі. Але Господь знову й знову дарує мені натхнення творити, за що я Йому дуже вдячна.

Насправді ніякі гроші, ані розваги, ані кар'єра чи будь-які інші земні речі ніколи не зможуть замінити того, що пропонує Господь своїм дітям. Як шкода, що багато хто цього просто не розуміє та боїться втратити те що має.

Я цілком довірилася Ісусу, Його волі, та повірте не пам'ятаю жодного дня в якому я не мала хліба на столі, чи не мала в що вдягнутися.У Бозі я маю все, тому намагаюся більше дбати про духовне, а не тільки про земне.

2021-07-21-18-32-15.jpg

"В чому вбачаєш багатство своє"

В чому вбачаєш багатство своє,
Та у чому твоє надбання?
У славі, у грошах, успішній кар'єрі?
Безглузда, пуста метушня!

Вийди з світської омани, людино,
Бо немає в земних речах
А ніякої серцю втіхи,
Лиш на певний, короткий час.

Та люблячий Бог не полишить тебе
Він з тобою, Він поруч завжди
Відчини, хай у серце в цю мить увійде
Ти не знатимеш в Ньому нужди!

Не бійся втрачати, людино, земне,
Справжня цінність не в цих речах.
Побійся згубити, що Бог подає
Бо ще вічне існує життя!

Дякую за увагу!

Хочу зауважити, що вірш та ілюстрації захищені авторським правом.

By @rikarivka.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency