Малюнок "Зоряна ніч"

Малюнок "Зоряна ніч"

Без названия57_20210325112111 (1).png

Привіт, #Hive!

У літню пору, коли сонце сушить жаркими променями я часто виходжу на свій балкон пізно ввечері, щоб насолодитися прохолодою і срібним блиском зірок.

Це допомагає мені трохи розслабитися після важкого дня, а ще я знайшла натхнення для створення нової роботи.Сьогодні ділюся своїм малюнком "Зоряна ніч".

2021-07-12-18-30-03.jpg

Цієї ночі місяць був не зовсім звичайний. Велика кругла куля жовтого кольору серед непроглядної темряви більш ніж надихає. Я спробувала передати цю красу на цифровому "папері".

Користуюся я додатком ibis Paint X, мені подобається, що тут є багато цікавих функцій, які доступні без оплати. Найчастіше я малюю пензлем "японська каліграфія", цей малюнок виконаний саме нею.

Крок 1: Для початку я збільшила масштаб кисті та підібрала палітру кольорів. Небо я буду малювати не смугами як зазвичай, а кільцями. Завдяки цьому Завдяки цьому прийому я змогла зобразити світіння Місяць. І по центру всіх кілець я зображую сам Місяць. Це можна виконати в один дотик, використовуючи твердий фломастер круглої форми.

2021-07-11-19-47-58.jpg

Крок 2: Далі я зайнялася ландшафтом. Пагорби, які розташовані далеко будуть світлішими, а ті які блище - темнішими.

2021-07-11-19-49-18.jpg

Крок 3: Потім малюю зірки - маленькі цяточки та "блискітки".

2021-07-11-19-50-34.jpg

Крок 4: Невеликий туман завжди допоможе додати вашому малюнку таємничості. Я створюю його за допомогою прозорої кисті "аерограф". Пастельним пензлем малюю місячні промені.

2021-07-12-18-27-29.jpg

Малюнок готовий!

Дякую за увагу!

Чекайте на наступні мої публікації!

До скорої зустрічі!

By @rikarivka.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency