Малюнок "Плач медузи" - ART - DIY - NFT

Малюнок "Плач медузи" - #ART - #DIY - #NFT.

Без названия57_20210325112111 (1).png

Привіт Вулик!

Я радію, що можу ділитися з вами своїми творчими ідеями та буду ще радіснішою, якщо вони вас надихнуть.

Цей малюнок я назвала "Плач медузи". Якщо вам цікаво чому вона плаче, тоді ви можете подивитися мої попередні публікації в яких я ділилася своїм віршем "Крабик".Так ось, медуза була одно з головних образів цього твору і вона спочатку дійсно плакала. Хочу підмітити, що сюжет цього вірша базується на реальних подіях з життя моїх дідуся та бабусі.

2021-05-14-15-39-26.jpg

Насправді цей малюнок я намалювала так само спонтанно, як цей чарівний персонаж спонтанно опинився у змісті мого віршу. Мені здається, що незаплановані та несподівані ідеї інколи краще тих над якими довго клопочеш собі голову.

Що до того як я малювала цю милу істоту, яку так сильно хочеться обійняти, це дуже просто. Усього декілька кроків і в мене вийшов цей прекрасний кадр. Ось інструкція:

Крок 1: Я вибрала горизонтальний лист, пензель використала "японська каліграфія". Розмір регулювала в залежності від об'єкта який я малювала. Спочатку я навела контур малюнка, це : медуза й бульки. Об'єкта усього два, це дійсно просто.

2021-05-14-15-34-58.jpg

Крок 2: Тепер домальовую щупальці. Я їх зобразила різними кольорами : чорні та рожеві.

2021-05-14-15-36-22.jpg

Крок 3: за допомогою інструмента "заливка " я надаю барви малюнку, кольори я обрала ніжні, пастельні.

Роботу виконано, малюнок дуже легкий у виконанні та виглядає ну просто дуже мило.

Малюнок готовий!

2021-05-14-15-38-20.jpg

Дякую за увагу!

Чекайте на наступні мої публікації!

До скорої зустрічі!

By @rikarivka.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency