Служба порятунку сніговиків, #fridaypoem

Привіт, спільното! Мабуть, ви вже давно про мене забули, адже мені потрібен був час і можливість, щоб почати активну блоґерську діяльність. Та як каже народна мудрість: краще пізно, ніж ніколи!

IMG_20210226_170330.jpg

На березі Дніпра у Києві.

Сьогодні у нас п'ятниця, останній робочий день тижня для працівників офіційної сфери до якої належу і я. Попереду вихідні!!! А ще відлига, а ще весна і тому підозрюю, що настрій в усіх хороший. Моя подруга @lilidelopolis наполегливо запросила мене взяти участь у її ініціативі п'ятничний вірш. Це дуже доречно, адже я поет:)

IMG_20210121_162510.jpg

Сумний герой сьогоднішнього дня. Фото @lilideleopolis

Не хочеться сьогодні серйозних тем, останнім часом я писав багато гумористичних і сатиричних текстів. Кілька тижнів тому після сильного снігопаду настала відлига. По всьому місті стояли сумні сніговики... І ось як це відгукнулося в моїй душі. (Вважаю, що вірш актуальний і сьогодні, коли місто перетворилося у велику весняну ріку).

IMG_20210121_162528~2.jpg

СЛУЖБА ПОРЯТУНКУ СНІГОВИКІВ

Мчить на підводі Дажбога Відлига.
Крешуть лопатами сніг двірники.
Хоч мегаполіс нарешті оклигав —
вклякли похнюплені сніговики.

Часу пожити лишилося обмаль.
Котяться сльози по білих щоках.
В сніжних балабухах цокає бомба:
цок цок цок, цок цок цок,
цок цок... Ба-бах!..

Є небайдужі? Чи тільки базіки?
Щоб вам Перун уві сні гоготів!
Дайте негайно міністрам вказівки
з реанімації сніговиків!

Для порятунку хай створюють службу,
щоб не пощезли сердешні як вид,
щоб ні за цапову душу в калюжу
не обернувсь ні один сніговик!

Сніговиків в морозилки трамбуйте!
Вкупі, в безпеці розвіється сум.
Тільки б до перших снігів перебути...
Дайте їм друге життя і красу!

(29.01.2020)

IMG_20210121_160959~2.jpg

Якщо ви творите поезію або просто любите читати і маєте чим поділитися, пишіть свій #fridaypoem.
До зустрічі!

IMG_20210121_163742.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency