Волосся в моєму житті надає яскравості.

Привіт усім в Quac!
Сьогодні хочу писати про своє і не тільки- волосся. Я помітила, що багато дівчат носять короткі стрижки. Можливо так зумовлює сучасні мода, стиль і ритм життя. А можливо дівчатам надто важко доглядати за своїми шевелюрами. Інші ж навпаки нарощують надто великі пасма і хизуються чужим волоссям. Я вважаю, що своє, рідне найкраще. Тому доглядаю як вмію, читаю літературу, шукаю нові щадящі засоби для зволоження і укріплення волосин. По своєму роду, це мертві відростки, живі лише корінці, які знаходяться в шкірі. Тому треба докласти зусиль, щоб волоссю надати блиску і мякості.
Зараз в цій довжині відчуваю себе жіночною і романтичною. Люблю експериментувати, але все по порядку.

20210525_123814.jpg

З перукарнею, чи як там тепер "Салон краси"- в мене не склалося. Усі відвідування закінчувалися плачем і миттям голови.
Памятаю перший раз. У мене тоді було довге руде волосся. Я мала бути дружкою в подруги Марти на весіллі і хотіла зробити природні кучері. Пані перукар уважно вислухала мене, помила голову і накрутила на металеві бігуді. Потім строго сказала сидіти і сушити голову під сушкою ( такою радянського типу, що треба сидіти, а голову запихати в спеціальний ковпак) цілу годину. Через хвилин 10, металеві бігуді нагрілися і дуже пекто в голову. Я просила перукарку, щоб якось по іншому сушити волосся. Але вона була невблаганною. А коли час вийшов, а бігуді були зняті, моя голова нагадувала кульбабку з кучерів. Це була явно не весільна накрутка. Перукарка спочатку здивувалася, потім гелем розрівнювала кучері і закручувала їх у зачіску. В цей літній день була спека і моє волосся розкрутилося. А мій дружба називав мене "відьмою". Ось такий досвід.

20210526_140840.jpg

Це реклама одного чудо-салона, дівчата не робіть цього, гляньте як це страшно виглядає

Для мене стрижка, як оновлення. Думаю багато хто чув, що волосся, хоч і не живе, але може зберігати енергію. Тому під час важких стосунків я обрізала свої кучері. Мені хотілося менше відчувати негативної енергії. Коли я повністю віддавалася турботі за чоловіками, а для себе не залишалося ні часу, ні бажання. З деяким часом такого поводження, волосся дуже нищилося і потребувало кардинальних змін. Але кожного разу жаліла і дуже тішилася, коли волосся відростало.
Тішила себе приказкою, що "волосся не мозок- відросте".

20210525_133734.jpg

Максимова перша стрижка у перший день народження

20210525_133758.jpg

Одразу після стрижки в 2016 році.

20210525_133830.jpg

на роботі в Фокстроті в 2009 році. Під час важких стосунків з хлопцем

Взагалі дуже люблю коси. Переважно ходжу з розпущеним, а вдома заплітаю "колосок". Ось так навчилася сама собі плести колоски, вмію звичайний і "навиворіт".

20210525_122932.jpg

Мої косички у першому класі

20210423_193817.jpg

Мої косички у 36 років

А ще якщо є бажаючі, я обов'язково зроблю акуратну зачіску - "колосок".
В листопаді минулого року, я працюваоа на виборах. На моїй дільниці громадяни проголосували дуже швидко. І ми до вечора розважалися розповіддями, веселими жартами, цікавим досвідом, рецептами. Хто чим вмів втішити, тим і забавляв. А я ще й коси плела. І які ж ми красуні, мов відома група "Віа гра"

20210525_130557.jpg

Чорненька, русява і руда

20210525_130613.jpg

Ми здружилися, тому що працювали вже на кількох виборах, підтримуємо зв'язок"

20210526_145158.jpg

А в цієї дівчини таке тяжке і грубе волосся, що мене аж руки боліли. Але ж красуня, розповілала як тяжко мити і сушити і доглядати за волоссям. Але обрізати не планувала

В садку, після сну заплітаю також дівчаток. Так вони стають акуратніші. Раніше в мене була старша група, і дівчата чергу займали на зачіску. Так ми гралися в перукарню. Я намагалася розчесати і заплести їхнє ніжне волосся, щоб не нашкодити їм, і не тягнути волосинки.

IMG_20191127_155209.jpg

Соломія

IMG_20191127_155705.jpg

  • Діана*

IMG_20191127_160605.jpg

Вікторія

IMG_20191127_161232.jpg

Рапунцель- Христина

В цьому році я маю малюків 2-3 роки. Їхнє волосся розсипається в руках. Пушок, але моя няня Юля вміло їх заплітає. Я не перечу, у нас в обох сини, а ми от косички плетемо на роботі. Помітила, що мами дівчаток, чомусь не вміють доньок заплітати. Максимум хвостики.

20210525_123638.jpg

Моє сонечко- вихованка Єва

20210525_123710.jpg

На рахунок експериментів, то я кілька спробувала і більше не хочу і не раджу.
Перше це було кератинування. Я собі уявляла, що кератин проникне в мої волосини і зробить його міцним і блискучим. М'яко кажучи, це процедура, яка потребує довгого часу і терпіння, а ще безсульфатних засобів для догляду після процедури.

P90124-123912.jpg

Початок пригод мого волосся

P90124-142626.jpg

Такий ефект з мого пухнастого і хвилястого від природи волосся. Повністю рівне, без об'єму, без жодної хвильки. Після миття також падало рівним вниз і все. Навіть накрутка не трималася після процедури кератинування.

P90124-142706.jpg

Я не зупинялася і наступна процедура називалася "Балаяж". Це висвітлення пасм волосся. Я уявляла попелясті пасма, але волосся ніяк не хотіло висвітлюватися. Тому перукар переконала мене і затонувала пасма в червоний тон.

P90215-105031.jpg

P90309-135148.jpg

Одразу після процедури

А ось яку зачіску я собі зробила на день народження. Накрутка на соломинки. Це досить просто і гарно. Якщо хочеться змінити стиль, якщо хочеться ось такі афро-кучері. Навіть настрій інший. Якийсь яскравий і грайливий.

IMG_20190929_234750.jpg

Кольорові соломинки для кольорового настрою

IMG_20190929_234753.jpg

IMG_20190930_084057.jpg

Мої вихованці мені на день народження наділи корону і співати "Коровай"

Дуже дякую вам за увагу, чекаю ваших коментарів і вподобайок))))

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency