Ой, вишеньки-черешеньки червоні та спілі! #freewrite

Привіт усім!
В мене зараз дуже багато роботи по збору ягід. Але я хочу вам розповісти про вишні. У мене є два сади в яких багато молодих дерев вишень. Раніше, ми збирали вишні для себе, і бабця везла кілька відер на продаж в Броди.

20210712_151731.jpg

В одному саду вишні достигають на сонечку на горбі. З цього місця видно річку і наш найбільший став. В моєму саду єі вишні і марелі. Я люблю марелі за їхній кисло-гіркуватий смак. Особливо світло-червоні недозпівші. Інші кривляться, кислятина. А мені супер, я їм лимони як яблука, і ці ягоди, без проблем.

20210712_152902.jpg

Минулого року я назбирала близько восьми 10ти літрових відер. Ото був урожай! І вирішила закривати вишні в свому соці. Вимучилася добре. Повитягати ті кісточки було дуже не просто в такій кількості ягід, потім стерилізувати і закривати баночки.
А моя сусідка сказала, що легше продати відрами на базарі. Тому в цьому році йду цим, легшим шляхом.

20210714_170549.jpg

20210714_170559.jpg

З дитинства люблю такі вишневі сережки. Робота по збору вишень не дуже цікава. Тому я розважалася як могла. Навіть музику собі влаштувала, вилазила на дерева, о, я це дуже люблю, і робила різні селфі, щоб перепочити.
Я рвала вишні з хвостиками. Це трохи складніше. Але з хвостиками вишні довше зберігаються, краще проходить повітря між ягодами, щоб вони не попріли, не втрачають соку і залишаються сухими.
А вишні все майоріли червоним. І, здавалося не закінчувалися. Ці червоні вогники зробили мене машиною по їх збору. Я відчула такий момент. І думаю-СТОП!
Треба їхати до Львова.

20210714_170610.jpg

На той момент я зібрала більше п'яти відер. З одного відра я поставила вино, додавши ягоди смородини і малини.
З іншими вирішила, що треба продати. Буде хоча б на бензин.

20210717_082117.jpg
Минулорічні вишні в свому соці

20210714_170625.jpg

Вишні мають дуже ніжний аромат і приємний смак. Є багато різновидів цих ягід. І всі вони позитивно впливають на організм. Вишні відомі своїми антиоксидантами, які продовжують молодість людини, незамінні вітаміни магній, калій, цинк, фосфор, кальцій, фтор,аскорбінова кислота, фолієва кислота, вітаміни групи В, мінерали.
І дуже важливий елемент, вишня містить залізо. Тому в кого понижений гемоглобін, то сміливо споживайте вишню.
Якщо споживати вишню, то ви можете запобігти таким хворобам, як атеросклероз і варикоз. Але у всьому має бути міра, людям з чутливим до кислоти шлунком краще обережно ставитися до вишень.

20210714_170724.jpg

Ось я збираюся до Львова. Обережно розмістила відра з вишнями. І ящики з цибулею і часником. Відчуваю себе багатою жінкою!

20210713_170249.jpg

Моя маленька машина - справжня бджілочка помічниця. Як я раніше без неї жила? Усе можу поскладати і перевезти з одного місця в інше. Це дуже мені прискорює і полегшує життя. Отак і в цей день, я уявляла, як приїду в місто і розпродам свої вишеньки.

20210713_170304.jpg

Дорогою домовилася про продаж одного відра марель на Грінченка. Це було мені по дорозі. І я з радістю вирішила підвести свій товар людям до під'їзду. Якось дорогою я швидко доїхала до міста. І почала дзвонити першим покупцям. А телефон в них був вимкнений. "Абонент не може прийняти ваш дзвінок".
Ось! Бізнесменша- маркетолог!
Мені було образливо, якщо чесно. Але після кількох спроб дозвонитися, я поїхала додому. Через кілька годин та жінка подзвонила мені, і дуже здивувалася. Не знаю в чому була причина. Значить так мало статися і все.

20210713_170455.jpg

Усе своє добро я перенесла на четвертий поверх додому. І вирішила ранесенько йти на базар. Можливо там мені почастить. Я дуже переживала, що вишні можуть спортитися, запаритися, що вони довго чекати не будуть. Тому включила будильник і сон.

20210713_170521.jpg

Ранок розпочався в шостій ранку з кави, і я бігом два відра понесла на Привокзальний базар. Я собі стала поміж людей. Вирішила дешевше ставити ціну, щоб швидше продати. Тому що я мала ще Максима повести в садок, здати аналізи і піти до лікарки зі своїм горлом.

20210714_065303.jpg
ось так я стояла між бабцями на базарі

Але ніхто у мене не купляв. Я стояла, і спостерігала, як бабці продавати свою малину, шпарагівку, огірки, яйця за лічені хвилини. З обох боків, вони щасливо йшли на електричку додому. А я оце стояла з повними відрами вишень. Що зі мною не так? Питала я себе. Мої вишні чудові, смачні, я охайна, ціна за відро доступна.
Що ж о восьмій поліція розігнала цей стихійний ринок біля базару. Я залишила свої відра з вишнями в пані Поліни, знайомої, яка продає на базарі насіння. І побігла по плану.

20210714_170458.jpg
Це я перед виїздом на Левандівку

Швиденько здала аналізи, чомусь ті жінки які беруть кров з пальця не мають серця. Максима напівсонного вела в садок і пояснювала, що вишні не чекають, що мама має сьогодні важливу роботу. І отримала рекомендації від лікарки по покращенню здоров'я.
Вдома я приготувала собі лате і аналізувала свій бізнес-план. Аж тут прозвучав дзвінок. Жінка замовила відро вишень і часник. Лиш просила доставити додому на Левандівку. І я погодилася, якраз по дорозі заїду на заправку. Ось і робота для моєї помічниці Матізи.
В мене аж настрій покращився. Я не втрачала надію.

20210713_170123.jpg
Це я перед виїздом з села

Та жінка була дуже доброю. Я довго і покірно слухала її. Вона розповідала про своє життя, болячки, дочку і поганого зятя. Отаке в неї життя. І напевно їй потрібно було виговоритися. А мені - продати вишні.
Коли я повернулася на базар, то в пані Поліни взяла одне відро і понесла в інший бік базару. Можливо там пощастить.
Тільки я стала, як старша жінка сказала, що купляє мої вишні.

  • А звідки ви?- спитала вона мене.
  • ой, не знаю, чи ви знаєте. Село Пониква Бродівський район.
  • чому не знаю!- здивувалася. У вас ще пивзавод був.
  • був і процвітав, та вже нічого не має.
    Наступне відро я також продала за лічені хвилини. Ніби вроки мені зняли.

20210714_210506.jpg
Це я несу Ані вишні, часник і цибулю

Залишалося четверте останнє відро. Дорогою додому мені подзвонила моя однокурсниця Аня. Вона сказала, що хоче вишні і часник, і що вечором з чоловіком прийдуть купити.
Так і було. А ще вони мене запросили люб'язно до себе додому, і ми до пізнього вечора говорили на різні теми, пили вино. Я давно так душевно з друзями не відпочивала.

FB_IMG_1626502980864.jpg
Я з Аньою в них вдома

Наступного дня Аня прислала мені фото своєї роботи. Вишні в каструлях стояли на плиті.
"Я навіть не сумнівалася!"- подумала я

20210717_092345.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency