"Курземе" - моє горнятко щастя!

Привіт.
Нарешті я готова з вами поділитися розповідю про свій улюблений напиток курземе, ячмінна кава або цикорій.
Звичайну чорну каву я люблю дуже сильно. Насолодитися еспрессо, кавою лате, чи американо з молоком- це невід'ємна частина початку мого дня.
А от вечором час для мого кавового напитку.

20210418_172915.jpg

Раніше я ніколи не вживала цього кавового напитку. Для мене це було недокава, мало запаху, якась розчинна суміш зі смішною назвою. Але моя бабуся дуже любила цю каву, вона пила від фірми Галка "Люкс", або "Життєдайний напій з ехінацеєю". Іноді змішувала ці два напої в банці. Бабуся брала десертну ложку кавового напитку, ложку цукру і заливала кипятком, іноді доливала молоко.
Коли бабуся померла баночка кави залишилася. А я почала хазяйнувати в бабусиній хаті, на городі, в саду, на подвір'ї і в квітнику. Якось замість кави я собі зробила "бабусину" каву. І мені сподобалося. Її запах, смак, колір, все в той момент здавалося ідеальним. Навіть здалося, що напій додає сили і покращує настрій. Повернувшись до Львова я придбала в магазині Галка Люкс і смакувала вечорами. Від заварної кави буває безсоння, а від напитку такого не буває. І я можу насолоджуватися коли хочу і скільки хочу.

20210514_225350.jpg
кавові напитки з Італії

Моя мама працює за кордоном. І знає мою любов до ячмінної кави. Тому готуючи посилку до України, кладе баночку кави. Я спробувала кави з Польщі і Італії. Кожна з них має інший смак. Деякі ніжніші, деякі міцніші. Цього разу мама мені прислала новинку, каву яку можна заварювати в гейзерній кавоварці або варити в кастрюльці. Вона крупніша на вигляд.

20210514_225543.jpg
Ось так відрізняється заварний і розчинний кавові напитки*

Одного разу, я вирішила почитати в інтернеті, чи корисно вживати кавовий напиток на основі зерен ячменю і кореня цикорію. Іноді додають кардамон для аромату кави.
Мої сподівання виправдалися- жодної шкоди. Таку каву можна пити усім, її дають дітям в садку і в школі. Напій має приємний кавово-злаковий смак і не містить кофеїну. Містить ряд вітамінів B,D,E, мінеральні речовини- фосфор, магній. Знижує артеріальний тиск, покращує травлення. Покращує функцію печінки і нирок.Корисний напій і для здорового і спортивного харчування.
Напій тонізує, а з молоком особливо смакує.
Іноді до цього напою додають трохи натуральної кави, але в більшості кави в ньому не має. А звичка називати "кавовим напитком" мабуть завдяки кольору і смаку.

20210514_225604.jpg
Тепер я можу заварювати курземе в гейзерній кавоварці

20210514_225618.jpg

Окремо хочу написати про корінь цикорію. Стародавні греки і римляни готували готували напій з цикорію. Коріння рослини сушили, дрібно нарізали і обсмажували, а потім варили. Напій був дуже популярний завдяки своєму приємному смаку і користі для здоров'я.
Цикорій відмінно заспокоює нерви, роблячи людину незворушною, здатною ясно мислити, піднімають настрій, додають енергію.

20210514_225630.jpg
З молоком

20210514_225527.jpg
Кавові напитки з різних країн, різних виробників

Я не планую відмовлятися від заварної кави. Іноді зранку потрібно проснутися і тут без неї ніяк. А "Курземе"- полюбила за легкість і смак. Щодня смакую і всім рекомендую! Наша українська кава з цикорію не гірша за своїх родичів з-за кордону. Різниця лише суттєва в ціні.

Рекомендую спробувати і закохатися у цей напій як я.

20210516_213409.jpg
Наша українська Галка "Люкс" мені дуже подобається.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency