Жовтень в Прикарпатті

Прикарпаття

Добрий день друзі!
Сьогодні я розповім вам, як я відпочивав в Прикарпатті.


Вже на дворі була середина жовтня, як на роботі мені запропонували путівку у дім відпочинку в Воєнному прикарпатському окрузі.
Ну, а чому би не побути у Карпатах? Я і поїхав... Коли я приїхав туди, то там були одні дівчата, мабуть, вони надіялися, що будуть тільки чоловіки. Як для мене це було дуже добре.

Відпочинок був з екскурсій і у вечорі, там у горах була колиба, то ми ходили туди їсти шашлики та пити пиво.Нас возили по Закарпаттю, по соборах, по музеях це було дуже цікаво. Я пам'ятаю, що я був у музеї гобеленів, то я там отримав велику насолоду від побаченого і пробув там майже весь час, поки не покликали повертатися.
Одного дня, нас запросили на прогулянку у гори, й там будемо самі смажити барана. Нас привели у господарство, де ми купили того барана і пішли у гори на галявину, де і провели цілий день.
Назбирали хмизу, розпалили багаття, підвісили барана, перед цім його забили та зняли шкіру.Вийняли все з нутра і чекали поки зійде кров.
Потім начепили його на шампур і чоловіки смажили, а жінки взяли кишки, й пішли їх мити у річці. Потім, вони зробили смачну ковбасу і теж смажили її на багатті.
Коли баранина була готова всі сіли в коло і стали їсти м'ясо, воно було дуже смачне з димком, соковите.

Враження було неперевершене.
З того часу, я дуже люблю бувати у Карпатах, там неймовірно гарно, й отримуєш насолоду.

Посилання читайте тут:http://shandra.if.ua/
image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency