Враження від Риги

Рига

Добрий день друзі!
Сьогодні ми з вами трохи відпочинемо від наболілого і погуляємо по Прибалтиці.


Я коли був в Пітері, після цього, я поїхав у Латвію в Ригу.
Чесно сказати, після Пітера побачити таке місто як Рига, було розчаруванням.Мені вона здалася якоюсь маленькою і бідною.
Але коли я став гуляти містом і придивлятися до життя цього міста, то зрозумів, що я дуже помиляюся. Рига дуже гарне європейське місто. Там дуже гарні будинки, багато музеїв і замків. Люди з великою любов'ю ставляться до того, де вони живуть. Місто дуже чисте, але відразу відчуття, що ти за кордоном.У вечорі тут сидять і розважаються в кафе, гуляють. Дуже гарно вдягнені. Був я в них дома, також приємне враження.
І звідки я запам'ятав на все життя пригоду, що зі мною сталася.

Я зайшов у кафе спробувати їхні страви. Набрав собі різного і сів чекаючи насолоди.Коли я почав їсти, у дівчини стався напад і вона упала без свідомості. В мене відразу пропав апетит і я кажу другу, що через це їсти більше не можу. А він мені та каже, що ти не про себе думай, тобі нічого, а як зле цій дівчині, й жалій її, а не себе.
І я зрозумів, і запам'ятав ці слова на все життя.
Додому я приїхав маючи прекрасні враження, від подорожі, що я побачив і бажання ще раз приїхати зустрітися з цим містом завжди зі мною..

Ставте лайки, підписуйтесь, та пищить коментарі на прочитане. Буду дуже вдячний.

Посилання читайте тут:https://www.moyaeuropa.com.ua/latvia/riga/
image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency