Прогулянка по Києву

Київ

Добрий день любі друзі!
Дякую вам усім, за те, що читаєте мої пости та відкликаєтеся.
Сьогодні я хотів би згадати моє рідне місто Київ, в якому я народився і виріс.


Згадую я його с задоволенням, зараз я знаходжусь далеко, але душа і серце моє там у рідному Києві.
Це місто не можна не кохати. Воно гарне завжди, в будь-яку погоду і що б не робилося у світі.
Коли дивишся на нього з висоти, то бачиш білі будинки, собори церкви палаци, й багато зелені та квітів. Дніпро доповнює цей казковий пейзаж.

І люди тут живуть добрі, й гарні, багато розумних і освідчених людей.
Ну нумо прогуляймось по місту і ви самі побачите, що це щось надзвичайно гарне і привабливе місто, у якому хочеться знаходитися завжди.

Сідаємо на фунікулер, підіймаємось і виходимо вже не далеко від центру міста.Там пішки проходимо на Володимирську гірку до пам'ятника Володимиру.Це такий історично важливий пам'ятник, з того місця де він знаходиться ми бачимо Дніпро і Дарницю, а там далі нові райони.
Звідти спускаємося на центральну вулицю столиці Хрещатик. Це центр міста, там знаходяться готелі, консерваторія, глав поштамт, станції метро і багато крамниць, де можливо купити все.
Ви певно чули про Майдан, то це тут. Там Філармонія, Першотравневий парк, де гуляють кияни.Тут ми піднімемось і попадемо на площу Богдана Хмельницького й у Софіївський собор. Це дуже гарний собор знадвору, ще кращій з середини.

Ну що я можу сказати, Київ велике місто, за один день у ньому всього не побачиш, але він стоїть того, щоби там провести декілька днів і побачити те, чого у других місцях ви не побачите ніколи.
На сьогодні все, може я ще розповім вам про моє місто, там є про що розповісти.

Посилання читайте тут:https://espreso.tv/news/2015/05/07/kyyivskyy_funikuler_svyatkuye_yuviley
image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency