Гайд - Як відновити актив, коли депозит відсутній або невірний тег (Binance)

Привіт друзі! Недавно я потрапила у незручну ситуацію, тому що хотіла відправити декілька HIVE на свій гаманець Binance і помилково вказала невірний тег. У мене це сталося вперше, тому що була неуважна при заповнені переказу. Монети не з'явилися на біржі і це мене засмутило, але мій чоловік підказав мені, як можна повернути HIVE назад на wallet.hive.blog
Можливо у когось, випадково, буде така ситуація і цей гайд допоможе повернути кошти назад, особливо новачкам.

hive.jpg

1.Потрібно зайти на Binance і натиснути "Центр підтримки", там я побачила цікавий пункт "Самообслуговування", а далі "Відновлення активів: Депозит відсутній або невірний Тег/МЕМО"

help-1.jpg

2.Потрібно заповнити Заявку на відновлення
help-2.jpg

Вибрати монету яку хочемо відновити, в моєму випадку це "HIVE" та вказати адресу відправника(в мене "wallet.hive.blog/@ksena")
Потім заходимо на https://www.hiveblockexplorer.com/ і вводимо назву свого аккаунту та шукаємо свою помилкову транзакцію і відкриваємо її.

help-3.jpg

help-4.jpg

Там нам потрібно скопіювати "TxID" і вставити у заявку.

3.Надіслати заявку. Ваша заявка буде розглянута та виконана протягом 3-5 днів. В моєму випадку, це зайняло 24 год. Швидко та недорого, всього 0.05 HIVE

help-6.jpg

Я надіюсь, що мій допис допоможе ще комусь повернути кошти, як вдалося мені. Звертайте увагу на правильність виконання переказів, перевіряйте кілька разів і лише тоді виконуйте переказ монет.


З Вами була @ksena Дякую за увагу...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency