Все правильно сказали!

image.png

photo source: https://nua.in.ua/novosti/ukraina/russkie-ubijcy-v-ukraine-video/

Шановні співгромадяни,

дозвольте мені написати декілька слів з приводу на мій розум критичної ситуації яка склалася та поглиблюється поки багато з нас та я сам якоюсь мірою, намагаемось удавати ніби нічого не відбувається. Тригером послугувало ось це відео яке в мене особисто викликало бурхливу реакцію:

Отож саме так як кажуть ці бійці інфо фронту, можуть розвиватися події та це торкнеться кожного з нас не залежно від ступеня зневаги до "хохлів" та любові до "русскага мира"! Якщо не вистачає чогось, щоб сприймати себе представником гідного незалежності та добробуту народу, може хоч інстинкт само збереження спрацює!

До 13-го року відсутність патріотизму та космополітично про російські настрої цілком можливо було зрозуміти, з огляду на пост радянську спадщину та наскрізь корумповане сьогодення, але тепер коли є наочні приклади того на що здатні наші так звані "брати", не озброєним оком можна побачити зухвалу діяльність їх посіпак в області політики та в інформаційному полі. Настав час взятися за розум і визначиться на який ти стороні, це як мінімум. Не кажучи про бажану та гостро необхідну активну діяльність на благо нашої країни та співгромадян і звичайно себе коханого і твоїх близьких. Отож єднаймося та рухаємося у напрямку цивілізованого світу! Якщо ви не згодні з моїми міркуваннями було б цікаво почути вашу точку зору та на чому вона ґрунтується?
Нумо розширяймо сферу інформаційного впливу, та запрошуймо гідних представників блого сфери з ютуба та т.і. на майданчик де відсутня цензура, а також е великий потенціал на майбутнє, тобто до Hive.blog , наприклад я буду рухатись в цьому напрямку та писати коменти з запрошенням. Якщо вам не дуже важко підтримайте і ви цей рух. Сподіваюсь мій текст вийшов не занадто "токсичним", дякую за увагу. На все добре!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency