Повернення легенди

Спокійний тихий вечір, нічого не відбувається, я залипаю в телефоні і тут БАЦ мені трапляється така новина - "Легенда про Аанга - серіал, виробництвом якого займається компанія Netflix спільно з Nickelodeon. Це буде екранізація мультсеріалу "Аватар: Легенда про Аанга". На даний момент дата виходу серіалу не оголошена." Я так не пищала уже давно.

Avatar_ The Last Airbender_ 10 Bender Fan Art Pictures You Need To See.png
https://www.pinterest.ru/pin/691302611544688262/

Улюблений мультсеріал дитинства та й шкільних років мільйонів, зараз збираються відновити. Після такої новини на мене нахлинули спогади і я вирішила передивитися. Тому зараз вільний час я приділяю саме цьому. Та ось буквально вчора я вирішила поглибитися у цю історію з екранізацією, бо частіше за все це виходить у Netflix не дуже. Виявилося, що мультсеріал почали знімати ще в 2018 році, але через пандемію призупинили, але ось недавно відновили зйомки і їх кінцева дата прогнозується на березень 2022 року. Ну що ж буду чекати із нетерпінням, сподіваюся, що пандемія нас покине і все буде добре. А ви любите мультсеріал "Аватар: Легенда про Аанга."?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency