Мій перший introduceyourself пост

Привіт усім!

Доброго вам ранку, дня чи ночі в залежності від того в який час ви читаєте мій перший пост. Він буде коротким але змістовним, отже, почнемо.

IMG_7970.JPG

Мене звати Леся. Я студентка медичної академії. У вас виникне питання: “Чи важко там навчатися?”. Ні, бо я займаюся тією справою, що мені подобається, сприймаю і вчу цікаву для мене інформацію ,нехай масивну за обсягом. Для того щоб урізноманітнити своє студентське життя, ми з моїми одногрупниками створили власний телеграм канал, де ділимося цікавою та корисною інформацією для студентів медиків та для звичайних людей, які бажають знати більше про свій організм. Тобто намагаємося відійти від класичного зубріння матеріалу, але без цього нікуди.

photo_20210106_184450.jpg

Якщо ж говорити про вільний час, то його я проводжу абсолютно різними способами. Це може бути читання книг, перегляд фільму, прогулянки з друзями чи родиною. Проте, є одна справа до якої я ставлюся з відповідальністю – це танці. Зараз у світі є десятки стилів та напрямків хореографії, але в мою душу запали народні. На репетиціях ми вивчали танці всіх народів світу. Були на моєму досвіді і український гопак, і полька, і канкан, і ще дуже багато різних народних композицій. Напевно неможна передати словами ті емоції, що бурлили в мені під час тренувань і виступів. Приходити в танцювальний зал, бачити колектив, що став уже як рідний, підтримка наставника і неймовірні відчуття, коли ти виходиш на сцену і танцюєш, танцюєш і ще раз танцюєш, і найболючіша частина це покидати сцену, після кожного руху, після кожної мелодії, яка лунає на весь зал і надає тобі драйву для запального танцю - ось усе це надавало найбільшого задоволення. Така буря емоцій і почуттів, що ти можеш забути про всі труднощі які у тебе були і з новими силами йти підкорювати нові вершини.

photo_20200814_124644.jpg

Ось і все, нехай даний пост і не великий, але я намагалася вкласти в нього те, що саме зараз актуально для мене. Не хотіла згадувати багато минулого і не мала бажання заглядати далеко у майбутнє, а просто розповіла моє теперішнє, яким живу. Чого і вам бажаю)

Живіть сьогоднішнім днем, але й не забувайте помилки минулого, і все буде добре.

Я в instagram - ssweetieee

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
17 Comments
Ecency