Я розучився писати

Я розучився писати.

2020-03-12-10-36-37.jpg

Я розучився писати, на жаль, і це, не рімейк слів пісні Корнелюка "Я розучився літати" ... правда).

Деякий час назад, мені мене попросили заповнити якийсь бланк, вже не пам'ятаю, де це було, але в пам'яті залишилося, що те, що я побачив під пером кулькової ручки було схоже на клинопис з глибоким шифруванням.

Моя м'язова пам'ять, геть забула каліграфію і почала вигадувати щось, що не піддається простому поясненню.

Вчора, я вирішив, від руки, написати деякі замітки та, не помітив, як вивихнув зап'ястя, так, виявляється, без довгого тренування і таке можливо).

Останнім часом, я більшу частину часу бачу перед собою ці два пейзажу за моїм вікном, цікаво, якщо це буде продовжуватися, то, ці пейзажі замінять в моєму мозку всі інші пейзажі, коли я вийду на вулицю?)

Для мене, слово "писати", мабуть, вичерпало себе і потрібно переходити на слово "друкувати", або "стукати по клавіатурі".

Дуже потішно бачити свої слабкості, які народжуються під час розвитку інших навичок, потрібно, як-то, врівноважувати свої цілі та завдання.

2020-03-12-10-34-44.jpg

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency